dijous, 15 de novembre del 2007

Matí Cantant : 18 de novembre a la Biblioteca Municipal de Roquetes

La Biblioteca Municipal de Roquetes
acull el proper dia 18 de novembre un
Matí Cantant,
organitzat per la Federació Catalana d'Entitats Corals
(Demarcació Terres de l'Ebre)
i la Coral Preludi a Caro de Roquetes.

Matins Cantant és el nom que reben els assaigs previs a una trobada de corals de la FCEC. Es treballa, amb reconeguts directors, una part del repertori comú que interpretaran plegats cantaires de les diferents agrupacions corals de les Terres de l' Ebre a una trobada o aplec proper.
Tot i així, la partipació a un Matí Cantant és oberta i gratuïta per a tothom que li agradi cantar tingui o no relació amb alguna entitat coral.

1 comentari:

VENT DE DALT ha dit...

Hola, em dic Josep i faig un programa de ràdio a una emissora municipal de les Terres de l' Ebre.
Un dels continguts del meu programa pretén treure a la llum els molts blocaires que hi ha a la xarxa amb temes força interessants. Cada un dels blocaires que passa pel programa ens recomana un o dos blocs mes , de manera que
s ‘estableix una cadena .
El vostre m’ha vingut recomanat per http://jmtibau.blogspot.com/m’ ha dit que es un blog excel·lent (com he pogut comprovar) i és per això que em poso en contacte amb tu per si podíem quedar un dia per , o be en directe o be enregistrant-ho prèviament , parlar del teu bloc... com vas conèixer aquest mon, perquè decideixes escriure ,sobre que escrius, perquè o fas i alguna cosa mes.

El meu telèfon es el 977 71 92 21 o 639 53 09 52 i el meu correu electrònic laplanaradio@santabarbara.cat. Si o prefereixes envia’m un número de telèfon per a que et truqui jo.

Espero la teua resposta i m' agradaria contar amb la teua col·laboració

Agraït

Josep Roig